2013-03-27  17:55:11

Vad är det jag smakar?

INTE MIN DAG IDAG..

 
Idag är jag trött.
Jag ska gå upp till grannen och bli serverad te.
 
 
För en stund sedan kollade jag på gamla bilder av mig själv.
Bilder jag skämts över så många ggr och velat radera. Nu kan jag bara känna sådan lugn och tröst i att jag inte kommer se ut så länge till. Jag kommer att kunna gå vidare med den sorgen att jag inte såg eller rörde mig som andra. Inte för att jag vill vara som någon annan.. Men det är ganska skönt att slippa alla fysiska besvär man kan få som överviktig. Jag minns alltid somrarna som värst.
Det är över nu. Nu sker det!
 
Jag ska få bli fri!

Här är en bild från min tyngsta tid. Då jag vägde 120 kg.
 
Ja, jag dränker mitt barn :)

Kommentarer
Postat av: Kardemumma

Å vilken härlig bild. och det ser ju ut som att sonen njuter av utsikten ;)

2013-03-27 @ 23:14:07
URL: http://gastricbypassme.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!