2012-02-21  20:00:43

Sportlovsveckan 2012

Chokladdryck med smak av kokos
Sportlovsmys, dag 2


Ursäkta den dåliga bildkvalitén, men allt jag har är en dålig mobil till kamera.

1. Koka upp mjölken (de båda) och rör ner hackad choklad och socker.

2. Vispa kraftigt!

3. Servera med marschmellows.

Ingredienser
1 kopp

50 gram Mörk eller ljus Choklad
1½ Kokosmjölk
1½ Mjölk
1 msk Socker

Ursäkta mig, men detta var det godaste jag smakat i Chokladdryckväg!
Jag trodde det skulle smaka mer kokos men det är liksom bara en liten hint i bakgrunden.

Jag ska gifta mig med denna dryck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!